7 aug. 2012

Dag två: NYC och Washington DC

Eftersom vi alla vaknade tidigt hann vi med att promenera runt och utforska kvarteren runt hotellet. Det kunde ju vara bra att veta vad som fanns i närheten eftersom vi ju skulle komma tillbaka och bo där igen. Allt fanns inom några minuters promenad. Starbucks och Macys bland annat. Vad mer behöver man?!

Ett litet grönområde med gratis wifi. 
Ett perfekt ställe att äta frukost och fika på skulle vi upptäcka ett par veckor senare. 

 


Hejdå Manhattan! På återseende om ett par veckor!


Efter fyra timmar i buss (med wifi!) anlände vi USAs huvudstad. 
Där var det varmt. 








.

3 kommentarer:

  1. Men så coolt!
    Tack för att du visar så fina bilder från "landet over there" Jaha så det tar fyra tim att åka mellan dom städerna hade jag ingen aaaaaaning om.
    Skulle så gärna vilja åka dit någon gång!

    Tjejerna ser ut att ha roligt/mysigt:-)

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Det ser ut att vara en fantastisk resa ni gjort! Jag hoppas på att snart också kunna åka over-there! ;)
    Kalendern finns ute på butiker runt om i sverige... men eftersom den nyligen är släppt så vet jag inte riktigt var förutom här hemma hos mig och på Kreativ insikt i Stockholm. (Finns på söder vid något som kallas puckeln tror jag... hahaha... jag googlar addressen till dig!):
    Hornsgatan 29, Stockholm
    Om du inte har vägarna förbi där så är det jättelätt att beställa på deras hemsida: Kreativinsikt.se (gå in under "för barnen")

    Lycka till!

    Kram
    Mikaela

    SvaraRadera